Veelgestelde vragen / FAQ’s

Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan gerust een vraag via het contactformulier.https://sensalifestyle.nl/contact/

Veelgestelde vragen

Het is alleen mogelijk voor bedrijven om te bestellen bij Sensa Lifestyle. Hiervoor dient eenmalig een account aangemaakt te worden.

Particulieren kunnen niet bestellen bij Sensa Lifestyle. De aangeboden producten zijn alleen beschikbaar voor bedrijven met een account.

Om een account aan te maken klikt u op “registreer” en vervolgens vult u de gevraagde gegevens in.
Zodra uw account is goedgekeurd, kunt u de webshop bekijken en/of een bestelling plaatsen.
Als u eenmaal een account heeft aangemaakt, kunt u in het vervolg inloggen via “inloggen”.

Als u een Sensa Lifestyle account heeft, kunt u uw eigen account gegevens wijzigen.
Wilt u bijvoorbeeld uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres, of wachtwoord wijzigen?
Zo gaat dat:
– Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
– Klik op “Mijn gegevens” om uw naam, wachtwoord en/of e-mailadres aan te passen.
– Klik op “Adressen” om uw adres te wijzigen.

Ja, als u in uw account bent ingelogd, kunt u via de link “Status van mijn bestelling” kijken waar uw bestelling zich bevindt. U kunt hier de PostNL pakketcode vinden, deze is ook via de verzendbevestiging gecommuniceerd. Ga naar de website van PostNL en voer hier de code in, zij geven aan waar uw bestelling op dat moment is.

Op de inlogpagina vindt u de link “Wachtwoord vergeten”.
Klik hierop en voer het e-mailadres in waarop u het nieuwe wachtwoord wilt ontvangen.
Mocht het op deze wijze niet lukken, neem dan contact met ons op, dan lossen wij het voor u op.

Alle genoemde prijzen bij een product zijn exclusief btw.

Als er iets is met een product of bestelling: neem contact met ons op en dan lossen we het op. Contact opnemen kan via: info@sensalifestyle.nl, telefonisch contact: +316 2884 6385 óf via het contactformulier. Wij staan graag voor u klaar!

Ja, via de Track & Trace link uit de verzendbevestiging kunt u zien wanneer uw bestelling bezorgd wordt.

Wanneer uw bestelling binnen komt, gaan wij direct voor u aan de slag. Dit betekent in de meeste gevallen, dat de bestelling de volgende dag geleverd wordt (rekening houdend met bestellingen die in het weekend worden geplaatst en feestdagen uiteraard). Via de Track & Trace link uit de verzendbevestiging kunt u precies zien wanneer uw bestelling bezorgd wordt.

Jazeker! Wij staan graag voor u klaar om bestellingen voor u, naar uw klanten te versturen.

Voor meer informatie, kunt u contact met ons opnemen: info@sensalifestyle.nl

Dit is zeker mogelijk! Wie is er niet gek op cadeautjes ontvangen?
Wij maken er iets moois van, u hoeft het alleen maar aan te geven bij de bestelling.

Klant is bij ons koning. Goede producten, goede prijzen, snel, duidelijk: wij staan graag voor u klaar!